Nově jsme do našeho portfolia zařadili kontrolu kvality v tzv. technicky čistých prostorách. Využitím této kontroly zvyšujeme bezpečnost,
funkčnost, spolehlivost, životnost a kvalitu vašich výrobků. Díky procesu kontroly snižujeme poruchovost způsobenou kontaminací vnějšího prostředí. Kombinací zmíněných faktorů docílíte snížení nákladů na výrobu vašich výrobků.
Vizuální kontrola dílů v
nejčistším možném prostředí
Technicky čisté prostředí posune vaši výrobu k dokonalosti
Minimalizujeme znečištění dílů
Zvyšujeme kvalitu Vašich produktů
Snižujeme Vaše náklady
Videoprohlídka
Podívejte se, jak to u nás vypadá
Zázemí + ESD box
Laminární box
Představení prostor
Důležité pro vás i nás
Na co u nás klademe důraz
Odvětví
- Automotive
- Medical
- Elektrotechnika
- Strojírenství
Norma
- VDA 19.1, VDA 19.2
- ISO 16232
- ISO 13485
- ISO 14644
Hodnoty
- Spolehlivost
- Funkčnost
- Bezpečnost
- Životnost
Poradenství a školení
Audity
Vizuální kontrola
Nastavení systémů a procesů
V našich čistých prostorech dosahujeme vynikajících výsledků
Podle Kvalifikačního měření třídy čistoty dle ČSN EN ISO 14644-1:2019 naše prostory vyhovují normě ISO 7.
Tabulku s oficiálními výsledky Kvalifikačního měření naleznete ZDE
Spolupráce bez rizika
Rizika vyhodnocujeme za Vás
1
Splňujeme normy
Máme vyhodnocena všechna rizika v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016. Splňujeme požadavky zákazníků z oblasti automotive, zejména IATF 16949 a norem řady VDA.
2
Pravidelné audity
Máme proškolené procesní auditory VDA 6.3 první a druhou stranou, kteří pravidelně provádí mimo jiné interní audity všech našich pracovišť.
3
Nápravná opatření
V případě zjištění neshod nastavujeme nápravná opatření, u kterých využíváme metodiku PDCA, 8D report, Ishikawa diagram a jiné.
Spolupráce
Naše spolupráce krok za krokem
1. krok
Kontaktujte nás
Spojte se s námi nebo nám na sebe zanechte kontakt. Ozveme se Vám co nejdříve a domluvíme si schůzku.
2. krok
Vaše potřeby a požadavky
Připravte si podklady a konkrétní požadavky na naše společné setkání.
3. krok
Sestavíme návrh řešení
Sestavíme Vám řešení na míru dle Vašich konkrétních požadavků.
4. krok
Podepíšeme smlouvu
Vzájemně podepíšeme veškeré potřebné dokumenty a stanovíme termín zahájení prací.
5. krok
Zahajujeme spolupráci
Spolupráci už nic nebrání. Díky online reportingu stavu Vaší zakázky zůstáváme stále v kontaktu.